Yeşil oto ekspertiz
  • ANASAYFA
  • HAKKIMIZDA
    • Neden Yeşil Oto Ekspertiz
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • FİYATLAR
  • OTO EKSPERTİZ
    • Foto Galeri
    • Kaporta Boya Ekspertizi
    • 2.el Araç Motor Ekspertizi
    • 2.El Araç Fren Test Ekspertizi
    • Süspansiyon Testi
    • Yanal Kayma Testi
    • 2.El Araç Arıza Tespit Ekspertizi
    • Dyno Testi
    • Oto Ekspertiz Firmaları
  • Blog
    • Blog
    • Başakşehir Oto Ekspertiz Servisi
    • İkitelli Oto Ekspertiz Servisi
  • İLETİŞİM
MENU KAPAT geri  

Ferrari Oto Ekspertiz

  1. anasayfa
  2. Ferrari Oto Ekspertiz

Ferrari Oto Ekspertiz

oto ekspertizServisimizde bulunan yurt dışından ithal makine parkurumuz ile araçların
TÜVTÜRK standartlarında ekspertizini yapıyoruz. Lüks segment araçlardan
orta ve alt segment araçlara marka ve model gözetmeksizin detaylı araç
ekspertizini yapmaktayız. Yapmanız gereken tek şey satın almak istediğiniz
aracı servisimize kadar getirmek. Bu araçlara Ferrari oto ekspertiz de dahil.
Kaporta boyasına şase uçlarına motor durumuna süspansiyon ve fren
sistemlerine fren disklerine fren hidroliğine klimasına varana kadar full
ekspertiz Yeşil Oto Ekspertizde bulunmaktadır.

Hayallerin ve rüyaların otomobili…

Tasarımı ve üretimi İtalyan’dır. Süper hızlı lüks araçlar üretir. Kurulum yeri
İtalya’nın Modena şehridir. Alfa Romeo’nun 1929 tarihinde yarışlara hazırlanmak
üzere kumuş olduğu ekibi 1947 yılında yasal olarak araç üretimine başlamıştır.
 

oto eksertizRüyaların otomobili Ferrari’nin hikâyesi kurucusu olan Enzo Ferrari’nin
hayatından gelir. Bu araç üzerine yapılan bütün klipler görsel ve sesli hikâyeler
Enzo Ferrari’nin hayatından alıntı olarak yapılır. Enzo Ferrari 1898 yılında doğdu.
Savaşta babasını ve bütün ailesini kaybettikten sonra 1916 tarihinde daha 18
yaşında hayat ile baş başa kaldı. Aslında bu bir kariyerin sinyalleriydi. 1920
tarihinde Alfa Romeo’nun ekibinde yarışlara katılan bir pilotu oldu. Bu yarıştan
sonra ismi bir efsane gibi yayıldı. Hali ile Alfa Romeo Enzo Ferrari’nin liderliğinde
otomobil markalarında bir numaralı isim yaptı. Adamın hız merakı daha önce
kırılamayan rekorları kırmasına ve yüksek süratlerde keskin virajları dönebilme
yeteneği ile adını pistlere yazdırdı. Bunun yanı sıra aracın özellikle motor kısmı
ile detaylı olarak ilgilemesi Enzo Ferrari’yi ölümsüz yaptı. Kariyerine 1929 yılında
hız veren Scuderia Ferrari’yi yarış takımı olarak Alfa Romeo’nun kadrosunu kurdu.
Kurmuş olduğu bu takım ile birlikte 1932 tarihine kadar yarışmaya devam etti.
Oğlunun doğumuyla yarışları bırakan Enzo Ferrari fabrikanın işlerine el attı. Bu zamanlarda araçların motorları güçsüzlüğü ve yarış arabalarının
geliştirilmesi adına çalışmalara geçti. Liderliğindeki yarış kadrosu girdiği bütün yarışları kazandı. Sadece bir yarışta yenilgiye uğradı o da 1935 yılında
Mercedes’e yenildi. Mercedes bu yarışı Castrol’un motor temizleyici ürünü ile kazanmasında büyük bir rol oynadı. Castrol’un bu ürünü motor direncinde,
performansında ve istikrarında diğer markalara göre sağlam durmuştu. Enzo Ferrari’nin bu otomobilleri yapma becerisi Alfa Romeo’da yükselip spor
araçların direktörü yaptı. Fakat kontrol etmeden imzalamış olduğu direktörlük sözleşmesi başına bela oldu. Sebebi dört yıl boyunca başka hiçbir firmaya
gidemeyeceği ve tasarım yapamayacağı kuralı vardı. Böylelikle kendi tasarımları olan ve o zamana kadar hiçbir yerde eşi benzeri olmamış araçların
araştırılmasına izin verilmedi. Yıllar sonra direktörlüğü bırakan Enzo Ferrari Auto-Avio Costruzion’u kurdu. Kurmuş olduğu bu şirket yarışa hazırlanan
yarış takımlarına yedek parça satmaktadır. Dünyaya geldiği şehirde Modena’da bir atölye kurdu. Burada sadece kendine özel araç üretmeye çalıştı.
Fakat Dünya savaşının başlaması ile İtalya ülkesi zor günlere girmişti. Bombalanan Modena dolayası ile tamamlamadığı arabasını bitirmeden
Marenolla’ya gitmek durumunda oldu. Geçen yıllardan sonra rafa kaldırılan tasarım kütüphanede yayınlanmaktaydı. Savaştan kaçıp Marenolla’ya
giden Enzo Ferrari burada yeniden bir atölye kurdu. 1946 yılında tekrar bir firma kurdu. Firmanın ismi ‘Düşlere Giren’ di.

Daha sonraki zamanlarda 1951 yıllarında Ferrari Enzo 14 büyük yarış kazandı. Zirvesinin doruklarında olan Ferrari resmen Tarihe adını altın harfler ile
yazdırmıştı. 6 kez liderliği elden bırakmadı ve art arda le mans yarışlarını kazandı. Başarıya doymayan Ferrari kendi gibi hızlıydı. Fakat sonrasında
gelişen dünya da ki firmaların hızına yetişemedi.

Sonrasında maddi olarak sorunlar ile baş etmeye çalışan Ferrari aptal bir hamle ile banka kredisi yerine İtalyan mafyasından borç para aldı. Bu borcu
denkleştirip ödemeyen Enzo Ferrarinin oğlu Dino Ferrari İtalyan mafyası tarafından belgesellerde İtalyan mafyası tarafından gizlice zehirlenerek
öldürüldüğü yönündedir. Bir başka rivayete göre ise hastane raporları kas yetmezliği yüzünden öldüğü yönünde. Fakat mafyasının parasını
kaptırmayacağı ve yedirmeyeceği tüm dünyada bilinen bir gerçektir.

Formula araçları için o zamanlar v6 motor sistemini düşünüp, ölmeden önce bu projeyi arkadaşına izh edip öyle öldü. Bu onun ölmeden öncesinde
bile kafasının çalıştığını ve bilincinin yerinde olduğunu gösterir.1956 yıllarında Enzo Ferrari işi gücü bırakıp bu olayın üstüne fazla gidemedi sebebi ise
o dönemlerde hükümetin ve hukukun işleyişinin olmaması idi. İtalya olsun Amerika olsun o dönemlerde Sicilya’da bulunan aşiret aileler tarafından
kontrol ediliyordu.

Aradan geçen zaman sonrasında Enzo Ferrari oğlunun anısına Ferrari dino adında bir araç yaptı. Fakat bu arabaya Ferrari’nin armasını kullanmasına
karşı çıktı. Bu sebepten dolayı araca dino arması kullanıldı. Bu tasarım Ford’a ilham kaynağı olmuştur.

Ferrari’yi Fiat’ın Satın alması.

Ferrari’yi satın almak isteyen Ford ihaleye girip Ferrari’ye bir teklifte bulundu. 1963 tarihinde.

Enzo Ferrari birçok konuda Ford ile anlaştı. Fakat Ford yarış takımını Enzo Ferrari’nin kontrol etmesini istedi. Bunu kabul etmeyen Enzo Ferrari
anlaşmanın bozulmasına sebep oldu.

Geçen Yıllardan sonra mali krizler neticesinde zor durumda kalan Enzo Ferrari Şirketinin bir bölümünü Fiat grubuna sattı. Ve yönetimden geri
çekilmek zorunda kaldı. Fiat Boş durmayıp zamanla Ferrari’nin yaklaşık %90’ını satın aldı.

Ferrari f40 modelini ilk olarak satın alanlarda olan bir futbolcu.  İsmi Diego Armando Maradona’dır. Bu ismin kulaklarınıza tanıdık gelmiş olması
lazım. Maradona. Zamanın en hızlı ve iyi futbolcusuydu. Maradona’ya transfer teklifinde bulunan bir kulüp Maradona’ya siyah renkte F40 hediye etti.
Günümüzde maradona teklifin geçerliliğin Ferrari sayesinde olduğunu söylemektedir.

Enzo Ferrari çok değil 1988 yılında vefat etmiştir. Öldüğün de yaklaşık 90 yaşında idi.

Ölen Enzo’nun yerine eski başkan Luca Corder’e geçer.

Enzo Ferrari’nin vefatının ardından 1990 yıllar Ferrari rüzgârı

Dünyanın dört bir yanına araç üretim satan Ferrari o dönemlerde 1992 Ferrari 456 GT

F355 1994 Ve 550 Maranello 1996 modelleri ile o dönemlerin en popüler araçlarından biri olmuştur.

Ferrari geçen senelerden sonra 50 yaşına özel ürettiği F50 kasasını piyasaya kotalı olarak üretip satmıştır. Ürettiği her aracın satıldığı Ferrari günümüzde
halen en iyi spor otomobiller arasındadır.

1979 yılların da formula yarışlarında biricilik kazanamayan ve sonrasında formula için araç üretiminde bulunamayan Ferrari bi dönem yarışlara bile
katılamadı.

Sonrasında 1993 tarihinde takımın başına getirilen Jean Todt yeniden hazırlanan  Ferrari takımı

1995 yıllarına doğru Michael Schumacher ile sözleşme yaptı.1996 yıllarında birinci olmayı kıl payı kaçıran takım çalışmalarına hız verdi. Birçok aksilik
Ferrarinin peşini bırakmadı. Kaza yapan Michael Schumacher ayağını kırdı. Yarışlardan çekilmeyen Ferrari o sezon birinci olamadı. Sonrası sezonda
tekrar hazırlanan Ferrari 1984 yılında Formula bir takımlar şampiyonu oldu.

2000’li Milenyum yıllarında Ferrari

21 yıldan sonra ilk defa kazanılmış olan Formula bir pilotlar şampiyonası bir ilk olmuştur. Bu bir ilk olmayıp 5 yıl sonrasın dada başarılar peş peşe
gelmiştir. Başarıya doymayan Ferrari 2001 yılında McLarenin ve BMW’nin ortak olarak düzenlemiş olduğu Formula şampiyonluk maçını birinci sırada
tamamlamıştır. 2002 yılında ise kendinden performans ve tasarım olarak daha üstün olan f2002 adında bir aracı da geçen Ferrari büyük bir üstünlük
sağlayarak rekor sağladı.

Ferrari’nin bu başarılarını kırmak ve diğer takımların rekabet gücünü artırmak amacıyla Uluslararası otomobil federasyonu bazı kural değişikliklerine
gitti.

2003 de bu zorluklara rağmen tekrar birinci olan Ferrari pilotlar ve takımlar şampiyonu oldu.

2004 yılında sezona tekrar çıkan Ferrari F2004 modeli ile toplamda düzenlenen 18 yarışın 15’ini birincilik ile tamamladı. 2005 yılında Ferrari’nin aleyhine
olacak bir takım değişikliklere gidildi.

FİA Daha radikal kurul değişikliği yaptı. Dolayısıyla 2005 yılında lastik vs gibi uyumsuzluklar yaşayan Ferrari birinci olamayıp 3.cü olabildi.

2006 yılın da Ferrari tekrar toparlanıp yeni bir v8 motor ile yarışlar arasına tekrar girdi.

Aslında Ferrari’nin düzenlemiş olduğu yarışlardan ziyade ortaya koyduğu müthiş sürüş ile Michael Schumacher in performansı liderliğin adımı oldu.

Bu yüzdende f2004 te üst üste aldığı rekor başarılar ile Michael Schumacher tüm yılların en başarılı pilotu olarak seçilmiştir. 2007 yıllarında Michael
emekliye ayrıldı. Bunun yanı sıra Renault’un Fernando Alonso’yu takımına anlaşıp alması ile birlikte tablo karıştı.

Ferrari Bu dönemlerde aldığı başarılar popülerlik ile birlikte sınırlı sayıda araç üretip araçların da değer kaybına uğramasından ziyade daha çok araçlar
prim yapıyordu.

Araçlarının piyasadaki değerlerini de kontrol altında tutan Ferrari’nin Avrupa’da dâhil ikinci el olarak eskide olsa ucuz olarak fiyata bulmak mümkün
değildir. Dolayısıyla yarışlarda elde ettiği başarıyı ürettiği araçları pazarlamak amacıyla iyi kullandı. Ucuz Ferrari yoktur. Pert Ferrari vardır.

Ferrari adı üzerinde bir canavar. 2.el Ferrari satın almak istiyorsunuz. Fiyatı uygun bir Ferrari de mutlaka bir kusur vardır. Ferrari oto ekspertizini
detaylı olarak yapıyoruz. Ferrari’nizin gerçekte ne durumda olduğunu bizimle öğrenebilirsiniz.  Ferrari’nin kurulduğu günden bugüne kadar olan bütün
projelerini biliyor ve Ferrari’yi tanıyoruz. Bildiğimiz bir aracın expertizini yapmak bizim için çok sıradan. Lüks bir otomobil olan Ferrari’nin bütün
modellerine detaylı oto ekspertiz yapıyoruz.  Araç expertizin’de bir numara yeşil oto ekspertize gelin rahat edin.

Yeşil Oto Ekspertiz olarak ikitelli organize sanayi bölgesinde oto ekspertiz konusunda profesyonel hizmet vvermekteyiz. İkinci el araç almayı düşünüyorsanız mutlaka aracınızın ekspertizini yaptırın raporda çıkan bilgiler ışığında araç verdiğiniz fiyata göre uygunsa satın alıp gönül rahatlığıyla binebilirsiniz. Ayrıca aracını satmak için ikinci el araç satış sitelerine rapor koymak amacıyla ekspertiz yaptırabilirsiniz. Son olarak araç satın almak ya da aracını satmak istemeyip ama aracımdaki eksikleri göreyim gerekli yerlerini tamir ettirip eksiklerini giderip öyle bineyim derseniz yine oto ekspertiz hizmeti sizin için faydalı olacaktır. Şehir dışından gelecek müşterilerimiz için önce aracı gönderip oto ekspertizini yaptırın sonra eğer araç istediğiniz gibi çıkarsa satın alın önerisini yapıyoruz bu sayede hem şehir dışından zaman ve para harcayıp İstanbul'a gelen müşterilerimiz mağdur olmuyor hem de araç konusunda nokta atışı yapabiliyorlar.

YouTube kanalımız üzerinden ikinci el araç alımlarında dikkat edilecekler konusunda çektiğimiz bilgilendirici videoları izleyerek ikinci el araç alım öncesi, ekspertiz süreci ve ekspertiz sonrası yapılacaklar hakkında detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz. Aşağıdaki örnek videolarımızı izleyerek ikinci el araç alımları konusunda çektiğimiz videoları görebilirsiniz. Güncel videolarımızı da takip etmek isterseniz kanalımıza abone olabilirsiniz.

Yeşiil Oto Ekspertiz YouTube kanalı ikinci el araç alımlarında dikkat edilecekler konusunda örnek videolar:

Oto Ekspertiz Sık Sorulan Sorular (Otomatik Vites Tavsiye ve Kontroller)

Oto Ekspertiz Sık Sorulan Sorular (Söylenildiği Gibi Çıkmayan Araçlar)

Oto Ekspertiz Sık Sorulan Sorular (Ekspertiz Raporu Yorumlama)

Oto Ekspertiz

İkitelli Organize Sanayi Bölgesi Dolapdere Sanayi Sitesi 22. Ada No: 12-14 İkitelli Osb / Başakşehir / İstanbul

Bize Ulaşın

  • Telefon :
    0 212 549 34 61 -
  • E-mail :
    [email protected]

Bizi Takip Edin